In vizor

Utilizatorii vor putea efectua apeluri din aplicație, pentru a evita fraude și escrocherii



Clienții persoane fizice ai Revolut beneficiază acum de o nouă funcționalitate, permițându-le să facă apeluri telefonice direct din aplicație, pentru a preveni astfel frauda prin impersonare, conform unui comunicat de presă transmis de banca fintech, Agerpres.

Fraudele de impersonare reprezintă un tip de escrocherie în care cineva pretinde că reprezintă o bancă, o autoritate, o companie sau o persoană de încredere, convingând victimele să transfere bani sau să dezvăluie informații personale, pe baza cărora au acces la fondurile acestora.

„Scam-urile de impersonare pot fi un pericol pentru foarte mulți utilizatori. Noi am concluzionat că singura modalitate de a preveni acest tip de fraudă este să oferim clienților instrumentele necesare pentru a rupe vraja escrocilor înainte de a le trimite bani. Este o prioritate pentru noi să le oferim soluții cât mai inovatoare pentru a identifica rapid un scam.”

„Ce este important de reținut este că majoritatea apelurilor noastre către clienți se realizează direct prin aplicație, numai după ce agenții de la Relații cu clienții au stabilit interacțiunea cu utilizatorii care au nevoie de aceasta. Dacă cineva te sună pe nepusă masă, printr-un alt canal decât aplicația Revolut, ar trebui să te întrebi dacă este de fapt cineva de la bancă sau un posibil escroc. Pe de altă parte, dacă apelul este efectuat prin aplicația noastră și a fost stabilit în prealabil, poți fi sigur că este Revolut, nu o persoană care dorește să te păcălească,” a explicat Woody Malouf, directorul Departamentului FinCrime Revolut, în comunicat.

Momentan, serviciul este disponibil clienților retail din secțiunea Ajutor/Securitate și fraudă, însă se va extinde în curând și la utilizatorii din segmentul B2B, conform precizărilor companiei.

Echipa de suport a Revolut este disponibilă 24/7 în peste o sută de limbi prin chat sau email.

În 2023, compania a prevenit fraude în valoare de peste 550 de milioane de euro, cu ajutorul funcționalităților oferite clienților săi.